Wist je dat Alkmaar niet alleen kaasstad, maar ook een echte bierstad is? Heel veel mensen weten dat niet en wij vertellen hen hier graag alles over in het Biermuseum in Alkmaar!

Wil je ons hierbij helpen? Dan zijn we op zoek naar jou! Onze vrijwilligers verrichten diverse taken in het Biermuseum. Je kunt hierbij denken aan het welkom heten van onze bezoekers en het verkopen van tickets. Ben je een echter verhalenverteller? Ook het geven van rondleidingen en het vertellen van het verhaal van bier wordt door onze vrijwilligers verzorgd. Ons museum wordt bezocht door bezoekers van over de hele wereld!

Ben je nieuwsgierig geworden? Loop dan eens bij ons binnen en laat je verrassen door ons vernieuwde en eigentijdse museum. We drinken graag samen een biertje om de mogelijkheden te bespreken.
U kunt ook uw gegevens op het contactformulier op de home-page achter laten. Dan nemen wij contact met u op.