Museumnacht Alkmaar in het Biermuseum

Op zaterdag 28 september 2024 opent het Nationaal Biermuseum in Alkmaar zijn deuren voor een onvergetelijke Museumnacht!

MuseumnachtTijdens deze speciale nacht kun je in het Biermuseum genieten van een unieke mix van kunst, muziek en natuurlijk bier. Met trots kunnen wij melden dat Club Chaos bij ons zal optreden en een ieder zal verrassen met de verschillende muziek genres.

CLUB CHAOS – een clubconcept waarbij jij samen met je vrienden voor je eigen vrienden draait. Elke genre is toegestaan, gekte gegarandeerd! Talent is niet nodig, met enthousiasme kom je uiteindelijk toch het verst! Geen dj, wel glorie! En dat allemaal in het iconische Nationaal Biermuseum.

Mis deze kans niet om het Biermuseum op een geheel nieuwe manier te ervaren en de nacht door te brengen in een bruisende sfeer vol cultuur en gezelligheid.
Het Biermuseum is open van 19:00 tot 00:00. De museumnacht gaat dan nog even door, zie voor het programma de link onderaan dit bericht.

‘Er valt zo veel te ontdekken over de rijke biergeschiedenis in Alkmaar’

Koop een ticket en ontdek alle zes locaties!

Na twee uitverkochte edities neemt Museumnacht Alkmaar op zaterdag 28 september de nacht weer over. Het evenement, dat plaatsvindt van 19:00 uur tot 03:00 uur, brengt een mix van kunst, muziek en entertainment naar Alkmaar. Met een diverse line-up van artiesten en unieke deelnemende locaties belooft Museumnacht Alkmaar een nacht te worden om nooit te vergeten. Haal je tickets en vier de nacht met ons!

Voor meer informatie en tickets ga naar : Museumnacht Alkmaar (museumnacht-alkmaar.nl)